1 / 13

Õppereis Saaremaale!

Õppereis Saaremaale!. 6.kl. Kirke Säär. Umbes sellise praamiga me sõitsime. Päris lahe oli , aga see sõit oli päris lühike. Käisime ostsime kummikomme praami pealt , igatahes lahe oli. Lahe oli ka praamiga sõita. Esimene koht kus me käisime oli , siis Üügu pank. See tundus ka lahe olevat.

evette
Download Presentation

Õppereis Saaremaale!

An Image/Link below is provided (as is) to download presentation Download Policy: Content on the Website is provided to you AS IS for your information and personal use and may not be sold / licensed / shared on other websites without getting consent from its author. Content is provided to you AS IS for your information and personal use only. Download presentation by click this link. While downloading, if for some reason you are not able to download a presentation, the publisher may have deleted the file from their server. During download, if you can't get a presentation, the file might be deleted by the publisher.

E N D

Presentation Transcript

1. Õppereis Saaremaale! 6.kl. Kirke Säär

2. Umbes sellise praamiga me sõitsime. Päris lahe oli , aga see sõit oli päris lühike. Käisime ostsime kummikomme praami pealt , igatahes lahe oli. Lahe oli ka praamiga sõita.

3. Esimene koht kus me käisime oli , siis Üügu pank. See tundus ka lahe olevat. Üügu pank .

4. Teine koht kus me käisime. See oli muuseum.Giid rääkis meile sellest kohast palju. Väga ilus koht on see igatahes külastaksin jälle :) Koguva küla

5. See koht oli vägev. Käisime turnisime seal nende kivide otsas . See oli ka mu üks lemmik kohti. Maasilinn

6. Angla tuulikud • Angla tuulikud oli ka üks väga lahe koht. Giid rääkis meile kuidas , need tuulikud vanasti töötasid .

7. Panga pank • Panga pank oli kõige tuulisem. Aga meri oli väga ilus ja kõik oli seal VÄGA ilus.

8. See oli ka väga ilus . Märg oli aga oli ilus. Odalätsi allikad

9. Käisime seal tornis mõned ei julgenud lõppu minna aga mina käisin seal lõpus ära väga vahva oli :) Viidumägi

10. Seal oli väga tormine aga jällegi ilus :) Käisime ka Sõrve säärel

11. Kuresaare Piiskopilinnus • Käisime Kuresaare Piiskopilinnuses , seal oli väga tore .

12. Kaali kraater

13. Ööbisime Värava Talus , meie koos Kristi ja Kairitiga magasime Vanas oones . See oli vist kõige uhkem seal , sest seal oli telekas sees ja seal oli palju asju veel . Kõige parem oli magada kapis. Tegelikul tuli kapist välja voodi. Ööbimine!