1 / 20

טיול נגיש לעמקים שביל נוף רמות יששכר, פארק בין הגשרים וקניון הבזלת נחל חרוד

טיול נגיש לעמקים שביל נוף רמות יששכר, פארק בין הגשרים וקניון הבזלת נחל חרוד. טיול לאנשים עם מוגבלות פיזית וחושית הטיול מחייב עזרה משך הטיול 6-8 שעות מתאים לכל השנה למעט בגשם.

gina
Download Presentation

טיול נגיש לעמקים שביל נוף רמות יששכר, פארק בין הגשרים וקניון הבזלת נחל חרוד

An Image/Link below is provided (as is) to download presentation Download Policy: Content on the Website is provided to you AS IS for your information and personal use and may not be sold / licensed / shared on other websites without getting consent from its author. Content is provided to you AS IS for your information and personal use only. Download presentation by click this link. While downloading, if for some reason you are not able to download a presentation, the publisher may have deleted the file from their server. During download, if you can't get a presentation, the file might be deleted by the publisher.

E N D

Presentation Transcript

1. טיול נגיש לעמקיםשביל נוף רמות יששכר, פארק בין הגשרים וקניון הבזלת נחל חרוד

2. טיול לאנשים עם מוגבלות פיזית וחושיתהטיול מחייב עזרהמשך הטיול 6-8 שעות מתאים לכל השנה למעט בגשם

3. הוראות הגעה-בכביש הסרגל פונים לכביש התענכים 675 עד סופו שבו נכנסים לעמק חרוד.פונים ימינה לכיוון בית שאן כביש 71. פניה רביעית שמאלה בצומת יששכר לכביש 716. נוסעים לכיוון רמת צבי ומולדת.מייד לפני הכניסה לרמת צבי מתחילה הדרך מצד ימין.

4. נוף המדהים לעמק חרוד והרי הגלבוע

5. הדרך מתאימה לרכבים פרטיים ונמצאת במצב טובאורכה 32 ק"מ.

6. מצפה יוסי ודודלרגלי המצפה שוכן קיבוץ בית-השיטה שנוסד בשנת 1928 כיישוב הראשון של "מחנות העולים". נגישות: העלייה תלולה ועשויה מחצץ אספלט.

7. הנוף צפונה לנחל יששכרביום עם מזל ניתן לצפות בצבאים.

8. פינת פיקניק בצמוד למצפה.נגישות: הדרך ישרה אך מחצץ אספלט, שולחנות הפיקניק אינם מותאמים.

9. נחל חרוד – שביל בין הגשריםטיול לאורך אפיק נחל חרוד, עובר בחורש מוצל, נושק לעתיקות מתקופות שונות, ונושק לנחל חרוד.

10. הוראות הגעה-נוסעים על כביש 71 מזרחה לכיוון בית שאןפונים / ממשיכים ימינה עם הכביש לתוך בית שאןמיד בצד שמאל מגרש חניה עם דקלים. להחנות, לקחת מים ולצאת ליהנות.

11. נגישות-חניות – יש, עליה למדרכה – יש, שרותי נכים – אין (יש בתחנות דלק בסביבה ובקניון בכניסה לבית שאן) שבילים – עם שיפועים תלולים – חובה להגיע עם עזרה, ספסלי מנוחה – אין (יש סלעים עליהם ניתן לנוח) השבילים מותאמים ללקויי ראייה. לא לשכוח שכיוון אחד זה ירידה וצריך לעלות את כל הדרך בחזרה.

12. הוראות הגעה-נוסעים על כביש 71 מזרחה לכיוון בית שאןפונים / ממשיכים ימינה עם הכביש לתוך בית שאןמיד בצד שמאל מגרש חניה עם דקלים. להחנות.

13. קניון הבזלת

14. דרך הגעה-הכניסה לאתר דרך כביש הגישה לגני חוגה סמוך למפגש הכבישים 90 ו-71.

15. קניון עמוק וצר בחלקו המזרחי של נחל חרוד. מעל ערוץ הנחל נבנה גשר מתכת ייחודי ומרשים המאפשר למטיילים להשקיף אל מצוקי הנחל התלולים מגובה עשרות מטרים. ניתן לצפות ממרומי הגשר אל הרי הגלעד, רמת יששכר וכוכב הירדן, וכן אל בריכות הדגים של קיבוץ נווה איתן בגדה הדרומית של הנחל. משני צדי הגשר מצויים חניונים המציעים סככות צל, פינות ישיבה ומתקני פיקניק. מקום מדהים לביקור קצר או לפיקניק

16. נגישות – יש חניה כללית אך אין חניית נכים, שבילי אספלט נוחים (קטעים מסוימים מעט תלולים), פינות פיקניק עם גישה לשולחנות (השולחן מעט נמוך לכניסה מתחת עם הרגליים), הגשר עשוי מרשת ברזל – בעייתי לכיסאות גלגלים וקביים.

17. רשות ניקוז ונחלים ירדן דרומי http://www.yardend.org.il אתר עמותת נגישות ישראל www.aisrael.org טיול מהנה מידע נוסף