Bournemouth 2oo9

Bournemouth 2oo9. IVb. IIIa. Pani prof. Ewa Ptok. Welcome to England!. Dnia 23 kwietnia 2009r. o godz. 6.00 nad ranem wylecieliśmy w podróż, by podbić Wielką Brytanię!. Na miejscu opiekowali się nami Pan Desmond i Pan Krystian.

edith
Download Presentation

Bournemouth 2oo9

1. Bournemouth 2oo9 IVb IIIa Pani prof. Ewa Ptok

2. Welcome to England! Dnia 23 kwietnia 2009r. o godz. 6.00 nad ranem wylecieliśmy w podróż, by podbić Wielką Brytanię!

3. Na miejscu opiekowali się nami Pan Desmond i Pan Krystian

4. Bournemouth Miasto w Wielkiej Brytanii (Anglia), w hrabstwie Dorset, położone nad kanałem La Manche. Miasto jest ośrodkiem wypoczynkowym i konferencyjnym oraz popularnym kąpieliskiem.

5. Jedną z liczniejszych grup stanowią Polacy, około 10 000 (polski kościół) Bournemouth jest jednym z ulubionych nadmorskich kurortów Anglików, cieszy się ogromną popularnością zwłaszcza wśród londyńczyków.

6. Dzięki piaszczystej plaży i naturalnym warunkom do uprawiania sportów wodnych, Bournemouth znajduje się w pierwszej dziesiątce najpopularniejszych miejscowości tego typu na świecie.

7. Na szczytach klifów znajdują się liczne parki i ogrody z pięknymi wąwozami, gdzie można spotkać np. wiewiórki. W centrum Bournemouth znajdują się liczne dyskoteki, puby, kluby nocne.

8. Lynden Court Hotel - tu mieszkaliśmy! • Lynden Court Hotel jest idealnie położony w sercu Bournemouth West Cliff w ciągu kilku minut pieszo od centrum miasta, BIC, Restauracji,

9. Tu jedliśmy! Westpoint Pig & Whistle

10. Plaża

11. Miasto, zakupy, czyli to co lubimy najbardziej 

12. Oceanarium Pierwszym naszym grupowym wyjściem, było zwiedzenie oceanarium, które mieściło się bardzo blisko naszego hotelu.Zobaczyliśmy tam wiele przeróżnych zarówno małych jak i większych rybek 

13. Atrakcje Bournemouth Park Bournemouth Eye

14. Lemon Machine Mini Pole Golfowe

15. Miejsca Naszych Praktyk Royal Bath Hotel Print Room Hermitage Queens Hotel West Beach Capitains Club Hotel Chine Hotel Aruba Royal Exter Hotel East Cliff Hotel Marsham Court Hotel West Point, Monteque Menzies Carlton Hotel

16. Royal Bath Hotel Sylwia Osial Iwona SikorskaAgata Stanisławska Nasz opiekun Marcin Zawadewicz,szef kuchni Adam nadał nam pseudonimy ponieważ jak stwierdził nie byłby w stanie zapamiętać wszystkich imion  Yellow Red Blue

17. Queens Hotel Ania Kubica

27. Menzies Carlton Hotel Sabina Jackowska

28. West Point, Monteque Anna Krztoń

29. Wycieczki 

30. Stonehenge Jedna z najsłynniejszych, europejskich budowli megalitycznych, pochodząca z epoki neolitu oraz brązu. Megalit położony jest w odległości 13 km od miasta Salisbury w hrabstwie Wiltshire w południowej Anglii. Najprawdopodobniej związany był z kultem księżyca i słońca. Księżyc mógł symbolizować tutaj kobietę słońce - mężczyznę.

31. Salisbury Cathedral Gotycka świątynia znajdująca się na obrzeżach najstarszej części miasta Salisbury położonego w południowej Anglii.

32. Zwiedzanie może być troszeczkę męczące..

33. Nasza Wycieczka na Klify – Lulworth Cove and Durdle Door

34. Londyn • Każdy z was wie, że Londyn jest jednym z piękniejszych miast. My mieliśmy szansę zobaczyć i odkryć to Miasto.

35. Nasz LONDYN !

36. Thorpe Park :D Nasza kolejna wycieczka była niesamowita, ponieważ pojechaliśmy do Najlepszego Wesołego Miasteczka w Europie :D