1 / 16

OŽIVLJANJE SREDNJEVEŠKE KULTURE IN TRADICIJE V DANAŠNJEM ČASU

OŽIVLJANJE SREDNJEVEŠKE KULTURE IN TRADICIJE V DANAŠNJEM ČASU. UDELEŽENCI. V Romunijo smo odpotovali za šest dni štirje iz BC Nakla: Prof. Bernarda Božnar prof. Marjetka Kastelic Švab dijak Marjan Cuderman dijakinja Tjaša Kos. IASI.

edena
Download Presentation

OŽIVLJANJE SREDNJEVEŠKE KULTURE IN TRADICIJE V DANAŠNJEM ČASU

An Image/Link below is provided (as is) to download presentation Download Policy: Content on the Website is provided to you AS IS for your information and personal use and may not be sold / licensed / shared on other websites without getting consent from its author. Content is provided to you AS IS for your information and personal use only. Download presentation by click this link. While downloading, if for some reason you are not able to download a presentation, the publisher may have deleted the file from their server. During download, if you can't get a presentation, the file might be deleted by the publisher.

E N D

Presentation Transcript

1. OŽIVLJANJE SREDNJEVEŠKE KULTURE IN TRADICIJE V DANAŠNJEM ČASU

2. UDELEŽENCI • V Romunijo smo odpotovali za šest dni štirje iz BC Nakla: • Prof. Bernarda Božnar • prof. Marjetka Kastelic Švab • dijak Marjan Cuderman • dijakinja Tjaša Kos

3. IASI • Zbrali smo se 21.5.2008 na letališču Jožeta Pučnika na Brniku. • V mestu Iasi sta nas pričakali dve družini • Tjašo je sprejela Stefanina družina. • Mene pa je sprejela Danova družina.

4. 1. DAN V IASIJU • Ogledali smo si mesto. • Drugi dan smo šli v šolo in tam so profesorji predstavili projekte, mi smo zaplesali tudi srednjeveške plese. • Popoldne smo igrali bowling in Tjaša je bila s Stefano na plesnih vajah.

5. 2. DAN V IASIJU • V petek smo ponovno šli v šolo. • Dijaki šole gostiteljice so nam predstavili zanimivo igrico. • Potem sva bila pri pouku kemije in pri dveh urah angleščine. • Tam profesor šele na koncu zapiše prisotnost v razredu. • Pri angleščini se pogovarjajo samo v angleškem jeziku. Redovalnico imajo veliko večjo kot pri nas. • Malico nosijo seboj v šolo ali pa tam kupijo rogličke, sendviče, piškote… • Meni se zdi šola zelo zahtevna.

6. Igrica

7. Popoldne smo bili v klubu in si ogledali mesto iz vrha hotela. • Mesto je zelo zanimivo, saj ima veliko znamenitosti. • Zvečer nas je Stefanina mami odpeljala na ogled samostana in na večerjo.

8. 3. DAN V IASIJU • V soboto smo imeli celodnevno ekskurzijo. • Šli smo v severno Moldavijo. • Tam smo videli veliko njihovih pravoslavnih samostanov. • Bili so zelo lepi, saj so bili drugačni od naših. • Na poti smo si ogledali izdelavo glinenih izdelkov.

9. 4. DAN V IASIJU • V nedeljo pa smo si ogledali lep botanični vrt. • Tam smo videli tudi ljudske godce. • Po ogledu smo šli na pico in po trgovinah. • Popoldne smo preživeli bili vsak pri svoji družini. • Zvečer pa smo vsi štirje igrali biljard..

10. 5. DAN V IASIJU • V ponedeljek 26.5. smo se morali pripravili za domov, posloviti od družin in oditi na letališče. • Od tam smo poleteli preko Dunaja v Slovenijo. • Doma smo bili okrog 6 ure zvečer.